и получите консультацию по работе автоцентра выкупа автомобилей

Чому в Європі не люблять великих позашляховиків: культура проти практичності

14 Мая 2025 г.
Чому в Європі не люблять великих позашляховиків: культура проти практичності

Позашляховики — один з найдинамічніших і найпопулярніших сегментів світового автомобільного ринку. сектору, власників бізнесу, охотників та тих, хто часто пересувається за містом.

Однак у Європі ситуація кардинально інша.

Якщо ви володієте великим позашляховиком і шукаєте спосіб продати його вигідно в Україні, платформа У нас швидко продати авто Одесі стане вашим надійним партнером у цьому процесі.

1. Вузькі вулиці та історична забудова

Більшість європейських міст, особливо в Італії, Франції, Нідерландах чи Чехії, формувалися задовго до появи автомобілів. вулицях, особливо для нових водіїв чи жінок, стає не просто неудобним, а іноді й небезпечним.

2. Вартість володіння та налоги

У більшості країн ЄС вартість володіння авто включає чисельні налоги: за обсяг двигуна, рівень викидів CO₂, клас екологічності, навіть габарити. розкішшю, яку середній європеєць просто не готовий собі дозволити.

3. Ціни на паливо

Вартість горючого в Європі — одна з найвищих у світі. авто.

4. Екологічні норми та обмеження

Європа — лідер у впровадженні зеленої політики. покупців, які хочуть постійно переживати через нові правила.

5. Особливості менталітету

Європейці загалом мають більш утилітарний підхід до володіння авто Їм не потрібно демонструвати статус через автомобіль — важливіша функціональність, витрати, екологія, а також зручність ежедневного використання.

6. Розвинений громадський транспорт

Метро, трамваї, електробуси, залізниці — у Європі громадський транспорт є реальним і зручним способом пересування.

7. Жорстка законодавча політика

Крім податків та зон з обмеженим доступом, влада багатьох країн ЄС запроваджує і психологічний тиск на власників великих авто.

8. Суспільна думка

У скандинавських країнах, таких як Швеція, Данія або Норвегія, існує сильне ставлення до рівності та поміркованості. Великий позашляховик може сприйматися як демонстрація надмірності та споживацтва.

Що обирають європейці?

Улюбленцями європейського ринку залишаються:

  • Компактні хетчбеки: Volkswagen Golf, Renault Clio, Peugeot 208
  • Міські кроссовери: Nissan Qashqai, Skoda Kamiq, Dacia Duster
  • Електромобілі та гібриди: Tesla Model 3, VW ID.3, Toyota Prius

Ключова характеристика — економічність, екологічність та зручність у місті.

Що робити з великим SUV в Україні?

На щастя для власників позашляховиків, в Україні ситуація інша. любити активний відпочинок.

На вторинному ринку особливо добре продаються дизельні Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, BMW X5, Volkswagen Touareg, Audi Q7. для власника.

Відношення до позашляховиків у Європі формується під впливом чисельних факторів: інфраструктури, економіки, екологічної політики, менталітету та соціальних норм.

Як змінилися автомобілі за останні 20 років: від кнопок до екранів
Чому в Європі не люблять великих позашляховиків: культура проти практичності
ТОП-10 автомобілів, які вважаються вічними; - мінімальні поломки навіть після 300 000 км.
2016 Land Rover Range Rover Evoque
157 тыс. км.
2017 Ford Focus
150 тыс. км.
2019 Audi Q8
64 тыс. км.
2016 Land Rover
157 тыс. км.
2017 Ford
150 тыс. км.
2019 Audi
64 тыс. км.
Вопрос?