і отримаєте консультацію щодо роботи автоцентру викупу автомобілів

Чому в Європі не люблять великих позашляховиків: культура проти практичності

14 Травня 2025 г.
Чому в Європі не люблять великих позашляховиків: культура проти практичності

Позашляховики — один із найдинамічніших та найпопулярніших сегментів світового автомобільного ринку. сектору, власників бізнесу, мисливців та тих, хто часто пересувається за містом.

Однак у Європі ситуація кардинально інша.

Якщо ви володієте великим позашляховиком і шукаєте спосіб продати його вигідно в Україні, платформа У нас швидко продати авто в Одесі стане вашим надійним партнером у цьому процесі.

1. Вузькі вулиці та історична забудова

Більшість європейських міст, особливо в Італії, Франції, Нідерландах чи Чехії, формувалися задовго до появи автомобілів. вулицях, особливо для нових водіїв чи жінок, стає не просто незручним, а іноді й небезпечним.

2. Вартість володіння та податки

У більшості країн ЄС вартість володіння авто включає чисельні податки: за обсяг двигуна, рівень викидів CO₂, клас екологічності, навіть габарити. розкішшю, яку середній європеєць просто не готовий собі дозволити.

3. Ціни на паливо

Вартість горючого в Європі — одна з найвищих у світі. авто.

4. Екологічні норми та обмеження

Європа є лідером у впровадженні зеленої політики. покупців, які хочуть постійно переживати через нові правила

5. Особливості менталітету

Їм не потрібно демонструвати статус через автомобіль — важливіша функціональність, витрати, екологія, а також зручність щоденного використання.

6. Розвинений громадський транспорт

Метро, трамваї, електробуси, залізниці — в Європі громадський транспорт є реальним та зручним способом пересування.

7. Жорстка законодавча політика

Крім податків та зон з обмеженим доступом, влада багатьох країн ЄС запроваджує і психологічний тиск на власників великих авто.

8. Суспільна думка

У скандинавських країнах, таких як Швеція, Данія чи Норвегія, існує сильне ставлення до рівності та поміркованості. Великий позашляховик може сприйматися як демонстрація надмірності та споживацтва.

Що обирають європейці?

Улюбленцями європейського ринку залишаються:

  • Компактні хетчбеки: Volkswagen Golf, Renault Clio, Peugeot 208
  • Міські кросовери: Nissan Qashqai, Skoda Kamiq, Dacia Duster
  • Електромобілі та гібриди: Tesla Model 3, VW ID.3, Toyota Prius

Ключова характеристика – економічність, екологічність та зручність у місті.

Що робити з великим SUV в Україні?

На щастя для власників позашляховиків, в Україні ситуація інша. любити активний відпочинок.

На вторинному ринку особливо добре продаються дизельні Toyota Land Cruiser, Mitsubishi Pajero, BMW X5, Volkswagen Touareg, Audi Q7. для власника.

Відношення до позашляховиків у Європі формується під впливом численних факторів: інфраструктури, економіки, екологічної політики, менталітету та соціальних норм.

Скільки реально коштує електромобіль в Україні?
Нові штрафи для водіїв з жовтня 2025 року
Як впливає тиск у шинах на витрату бензину
2013 Toyota Highlander
161 тис. км.
2015 Nissan Rogue
221 тис. км.
2004 Mazda 6
120 тис. км.
2013 Toyota
161 тис. км.
2015 Nissan
221 тис. км.
2004 Mazda
120 тис. км.
Питання?