і отримаєте консультацію щодо роботи автоцентру викупу автомобілів

Компанія BMW вперше за 23 роки змінила логотип

04 Березня 2020 г.
Компанія BMW вперше за 23 роки змінила логотип

Дизайнери прибрали чорний колір та зробили логотип плоским, зберігши головні елементи та кольори. Компанія презентувала новий логотип на віртуальному автосалоні у Женеві, помістивши його на концепт електромобіля i 4.

За словами Єнса Тімера, старшого віце-президента компанії, кожна деталь логотипу має символічність. Так, прозорість (і відмова від чорного кольору) говорить про ясність та відкритість, а сама компанія стане «брендом відносин».

Завдання нового логотипу – залучити нових покупців, молодих, які добре орієнтуються у світі цифрових технологій.

На офіційній сторінці соціальної мережі Facebook логотип замінили на новий.

З повагою, Autogorod .

2016 Land Rover Range Rover Evoque
157 тис. км.
2017 Ford Focus
150 тис. км.
2019 Audi Q8
64 тис. км.
2016 Land Rover
157 тис. км.
2017 Ford
150 тис. км.
2019 Audi
64 тис. км.
Питання?