і отримаєте консультацію щодо роботи автоцентру викупу автомобілів

Як хитрують продавці вживаних автомобілів?

10 Липня 2019 г.
Як хитрують продавці вживаних автомобілів?

Сьогодні ми розповімо про те, якими прийомами користуються продавці вживаних машин і що потрібно робити, щоб не потрапити на їх хитрощі.

  • Автомобіль ретельно миють

Миють не лише салон та кузов, а й мотор. Потім все це полірують та натирають. Якщо є якісь іржаві місця, їх підфарбовують за допомогою балончика. У хід ідуть і наклейки, і оракальна плівка. А за допомогою антикора обробляють днище по іржі. Не менш важливо упорядкувати і салон, в якому роблять хімчистку і ароматизують його, щоб приховати неприємний запах вихлопних газів і олії, що згоріла.

  • Робота зі зношеним двигуном

Зношений двигун в ідеалі, потрібно відправити на капремонт, але йому просто змінюють поршневі кільця. Ще місяць він зберігатиме потужність, не споживаючи олію, але після цього якість його роботи буде гіршою. Існує ще один варіант, коли просто заливають спецприсадки, які будуть недовго працювати.

  • Заміна деталей

Ремонтуючи вживані автомобілі , у продавців стоїть завдання максимально зменшити витрати на ремонт, тому вони використовує вживані деталі або ставлять найдешевші неоригінальні. Після цього автомобіль працюватиме, але дуже недовго, поки деталі не почнуть виходити з ладу. Найчастіше це стосується деталей ходової частини та двигуна, і навіть на СТО проблему з ними визначити практично ніколи не вдається.

  • Твір легенди

Існує одна дуже «зручна» легенда, яка свідчить, що на машині їздила лише дівчина, і взагалі їздили на ній рідко та недалеко. Що й пояснює такий невеликий пробіг. Але насправді цифри просто скручують.

  • Відключення лампочок

Встановлені під панеллю приладів лампочки системи діагностики відключають, знімаючи запобіжник або просто витягнувши лампочку. А бортовий комп'ютер відправляють на перепрошивку.

  • Спроба заглушити звуки

Перекупник, під час пробної посадки, завжди намагається увімкнути музику голосніше і постійно розмовляє, щоб заглушити дрібні стуки. І заздалегідь прокладає маршрут таким чином, щоб машина їхала рівним асфальтом, бо на великій швидкості проблеми чути не так добре.

  • "Водить за ніс" покупця

У покупця, звичайно ж, під час огляду авто, постають різні питання, проте перекупник намагається давати відповіді сухою технічною мовою. Існує також класичний варіант відповіді, що «в цій моделі так і задумано».

  • "Завжди на зв'язку"

Продавець зазвичай каже потенційному покупцеві, що він стоїть на ринку щодня, тож у разі якихось питань та проблем, до нього можна завжди звернутися. Однак у реальному житті притягнути його до відповідальності неможливо.

Футбольна команда "Автомісто"
При перевезенні дітей тепер має значення не вік, а зріст дитини
Компанія Apple запатентувала "розумне" освітлення салону авто
2017 Renault Sandero
115 тис. км.
Питання?