і отримаєте консультацію щодо роботи автоцентру викупу автомобілів

Хюндай оновив логотип

06 Квітня 2020 г.
Хюндай оновив логотип

Оновлена емблема корейської марки автомобіля відображає двох людей, які тиснуть один одному руки. Цей логотип є тимчасовим, але тим самим компанія хотіла показати, що саме соціальна дистанція – це те, що допоможе врятувати людство від нового вірусу.

Корейський виробник підключився до міжнародних корпорацій, які підтримали пропаганду в необхідності дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та своїх близьких.

Нагадаємо, що раніше свої логотипи тимчасово змінили Ауді, Фольксваген та Мерседес-Бенц.

З повагою, Autogorod .

2016 Land Rover Range Rover Evoque
157 тис. км.
2017 Ford Focus
150 тис. км.
2019 Audi Q8
64 тис. км.
2016 Land Rover
157 тис. км.
2017 Ford
150 тис. км.
2019 Audi
64 тис. км.
Питання?