і отримаєте консультацію щодо роботи автоцентру викупу автомобілів

Хюндай оновив логотип

06 Квітня 2020 г.
Хюндай оновив логотип

Оновлена емблема корейської марки автомобіля відображає двох людей, які тиснуть один одному руки. Цей логотип є тимчасовим, але тим самим компанія хотіла показати, що саме соціальна дистанція – це те, що допоможе врятувати людство від нового вірусу.

Корейський виробник підключився до міжнародних корпорацій, які підтримали пропаганду в необхідності дотримуватися дистанції, щоб убезпечити себе та своїх близьких.

Нагадаємо, що раніше свої логотипи тимчасово змінили Ауді, Фольксваген та Мерседес-Бенц.

З повагою, Autogorod .

2016 Ford Focus
124 тис. км.
2016 Chevrolet Bolt EV
132 тис. км.
2020 Honda Civic
81 тис. км.
2016 Ford
124 тис. км.
2016 Chevrolet
132 тис. км.
2020 Honda
81 тис. км.
Питання?